Anasayfa | Işımalar | Osman Ziya | İfade -i Meram | Yöntem Bilim | İnsan Bilim | Din-Fen | BTÖ | Yazılar | E-Posta |

  Aktif KullanıcılarAktif Kullanıcılar  Aktif KonularAktif Konular  Forum Üyelerini GösterÜye Listesi  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  SkinsSkins
  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş
Din
 YöntemBilim Forumu | Diğer | Din  
Mesaj icon Konu: KAVAL Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
osmanziya
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010
Gönderilenler: 1123

Hak Puan : 5
Kidem : 6
OrtalamaHak : % 50
Irtibar :2

Alıntı osmanziya Cevaplabullet Konu: KAVAL
    Gönderim Zamanı: Dün Saat 17:39


KAVAL

KAVAL dizini içindeki dosyalar


20180813_173853_KAVAL.rar



Görsel ve işitsel duyulabilir duyanın kapısı olan DUYARLIĞIMIZ (hassasiyetimiz) beş deliklidir.
Deri.. ağız.. burun.. kulak ve göz. Hepsini derinin (epiderm) in özelleşmiş bir şeklidir. Cild dediğimiz derimiz bedenimizin kabuğudur, kışrıdır, shell’idir. Bunun içinde hayal (ruh, gost) var. Beden ile ruh arasında da BEYİN..

Duyarlığımızın başlangıcı olan deri “sıcak ve soğuk ile sert ve yumuşak” dört UYARAN alır.. eskilerin anasırı erba dedikleri “hava ve su ile toprak ve ateş” dört unsur bu beş kapıya açıktır. Kuru, nemli, soğuk ve sıcak, dedikleri “tabiat”ı alır. Su boğar, toprak ezer ve ateş yakar.. hava ise hortum ile onu savurur. Yani insan bunlara besin ve barınak olarak bağımlı olduğu kadar onun afetlerinin etkisindedir.
Ki bunların başında ATEŞ gelir.. ISI.. çok soğuk ve çok sıcak olmayan ILIK ortam ile yaşayabilmemizin biricik koşuludur. IŞIN’de da mavi berisi ve kızıl ötesi arasında IŞIK ile bizim gözümüzün duyum eşiğinin aralığında bize aydınlık verir. UYARAN’lar bize YAKAZA (uyanık, uygulama) halinde iken hassasiyetimize ve duyarlığımıza UYARI verirken hangi DUYURU’yu yaparlar ?

NEZİR

Derinin okunulması ona dokunalması ile olur.. TEMAS edilmesi ile gerçekleşir.
Okumak şekillerinden birisi dokumaktır.. dokunmaktır. Dokularımıza dokunmaktır.
Mensucat ve dokunulmuşların en canlısı ve dirisi DERİ’dir.
Bu o kadar çok tatlıdır ki burnumuzu karıştırmadan duramayız, eğer kaşınırsa.
En temel refleks budur. Okşamak ve temas ve masaj yapmaktır.. bunlar DOKUNMAKTIR.
Ateş deriye dokunursa YAKAR.. yakılan deri ACIR.. acıyan deri AZAB aracı olur.

Bedenimizin dokuz deliğine dokuz şiş.. sokulsa şiş kebabı oluruz.
Isı.. işi.. ışı.. isi.. sis.. süs.. ses.. sus.. ben havaya SIS diyorum.
Havanın oksijeni ile suyun hidrojeni bir araya gelse ATEŞ olur.
Yer yüzü POTANSİYEL ateştir..
Yerin merkezi zaten MAĞMA denilen ateş.
Uzay zaten -270 derecelik soğuk ortam.
Güneşin dış yüzeyi 5 bin içerisi 5 milyon derecelik ateş.
Öyle ki testislerdeki spermleri 37 derecelik ateş yaktığı için, 36 derece yani bir derecelik fark için dışarıda duruyorlar. En çok temas etmeye hazırlanmış yeri 1 derecelik ısı işlevsiz bırakabiliyor.
Sperm ovaryuma temas etmek için programlanmış.
Bu üreme hücreleri diğer hücreler gibi aslında E-ner-Ji (ateş) paketleri.
Ancak biz bunların zevkiyle ateşin nezir inden uyarısından haberdar görünmüyoruz.

TEMAS

Biz çevremizdeki aş, eş, ev.. ısı.. ışık.. gibi bağımlı olduğumuz nesnelerin bedenimize temas ettikleri nokta sadece beş dış duyu değilmiş.. Ahmet Maranki’nın SHIATSU denilen noktalarla Mucizevi Tedaviler kitabının arka kapağında bedenin 365 yaşam noktası bulunduğu söyleniyor.

Yani bu temas noktaları SİNİR noktaları demektir.. sinir ağları cildimizi beyin aracılığı ile dışarısı ile TEMAS ve TEMAŞA seyri ile iletişime ve etkileşime açık hale getirmektedir.


TEMAS; deri, ağız ve burun ile üç YAKIN iletişim ve etkileşim kapılarıdır.
TEMAŞA; göz ve kulak ile iki UZAK iletişim ve etkileşim kapılarıdır.
SEYR, temas ve temaşa ile yakın çevremizle irtibat kurmaktır.
NEZİR, bunların olumsuz etkileşimidir. Bu HOR dur.
BEŞİR, bunlarla olumlu iletişim yapılmasıdır. Bu HOŞ dur.
Hoş ve hor durumlar.. insanın koştuğu ve kaçtığı yerlerdir.

Şimdi bu kabuk.. ve biz bunun olumlu alışverişine öylesine bağımlıyız ki acısıyla ve tatlısıyla bu kabuk olmadan yaşayamayız fakat bundan hiç korkmuyoruz. fakat bu kabuk içerideki hayalin bundan habersiz görünmesi.. korkmaması.. CEHENNEM UYARISI’nın etki etmemesi.. sanki beyinin acıyı hissetmemesine çok benziyor. Acıları alan beyin kendi acısından haberdar olmaması gibi korkuları alan ruhunda kendi korkusundan haberdar olmaması ortaya çıkıyor.
Acı içinde olan kendini hep acı içinde kalacak sanır.
Tat içinde bulunan kendini hep tat içinde kalacak sanır.
Yok Sanılar ve Var Sayılar kabuğun tattığı değil hayalin tuttuğudur.


Kabuk tadılan acıyı çeker, hayal tutulan korku çeker.
Bunlar beden ve beyin kabuğu.. ben ve ruh hayali.. ancak bir araçtır.

Bu acı ve korku koşullarının ve kurallarının birlikteliğinin kararlarını ve seçimlerini belirleyen dil oyununu , din oyunu ve dünya öyküsünü.. yasaları ve yasakları.. bu ödül ve odun programı ve mükafat ve mücazat protokolü kendimizi ve benimizi bir “yer”e yönlendirmektedir.


Bu nedir ?

Buna varlık ve yokluk gerilimi de diyebilirsiniz.
Buna cennet ve cehennem akımı da diyebilirsiniz.
Buna geçmiş ve gelecek çizgisi de diyebilirsiniz.
Buna sıcak ve soğuk dolaşımı da diyebilirsiniz.

Açlık nereye yönlendiriyorsa.. tokluk nereye yönlendiriyorsa.. gereksinim nereye yönlendiriyorsa.. arayış nereye yönlendiriyorsa.. ne yere.. ne zamana.. ne nesneye.. ne kimseye gidiyorsak..

Bir KAVAL sesi duyuyoruz.. Fareli köyün kavalcısından haberimiz olmayabilir.. ancak biz fareler.. kediler ve köpekler dünyasından.. insan dünyasından hiç haberimiz yok.

Üstelik kendimizi insan sayıyoruz.

Bütün bu yürütüşün motoru KORKU’dur.

Bazıları bu korkuyu atmış.. güçlüler ve güçsüzlük dünyasında.. krallar ve köleler dünyasında.. kendi güçlü krallığını elde etmeye çalışıyor.

Bu bir yanılma ve yanılsama değilse.. bir uyanma ve aydınlanma ise..

İktisad ve Adalet için ne yapmak lazımsa.. onu etmek gerekmektedir.

Bunun için gereken bilgiyle başlayan sevgi ve saygı ile hoşgörü ve onur gibi buyrukları yükselterek
Daha iyi bir kimlik.. daha güzel bir kişilik, daha gerçekçi bir bireysellik ve daha doğru bir başarıya doğru yürümeliyiz.. bunun başarının sonunda gelen baş-arı.. baş-arılık.. BAŞKANLIK..
Var saydığın Rabblık.. elde etmeye çalıştğın Meliklik.. yok sandığın Tanrılık..
Birer sekerden, mekerden, tekerden başka bir nesne değildir.
Seni ait olduğun yere götürüyor.

Acılar ve tatlar..
Kinler ve sevgiler..
Korkular ve esenlikler..
Yanlışlar ve doğrular..
Yalanlar ve gerçekler
İyilik ve güzellikler
Kötülükler ve çirkinlikler
Çıkarlar ve yararlar..
Sevgiler ve saygılar..
BİRBİRİNİ TANITMAKTAN BAŞKA BİR İŞE YARAMAZ.
Bunlardan birini seçerken
Savaş ve barış gece ve gündüzü içinde bulunan
oldukça karmaşık bir yarış ve sınav düzeni içinde kalırsın.
Taki TANIŞ’ı buluncaya kadar.

Krallık ve kölelik düzeni tanrılık ve kulluk düzeninden ayırt edecek
Hiçbir geçicilik ve kalıcılıktan, doğallık ve yapaylıktan öte
başka hiçbir ölçütün ve kriterin yoktur.

Gözünü ve gönlünü aç..
kendini ve benini ve başkasını tanı..
Haddini bil..
Değişimi kavra ve yaşa…

Kavalın sesine kanma.. mavalını sağlam ve masalını sağlıklı yap.

Bundan sonra Tanrı Tanırlık’tan Tanrı Tanık’lığa geçebilirsin.
Benim işim YBA ile tanırlığı aramak ve tanıklığı bulmaktır.

Bilgi ve sevgiyle Sağlıcakla kalın

OSMANZİYA

Sentaks / sözdizimsel / BEYANÎ eksikliklerim VE
semantik / anlambilimsel / MAANÎ yetersizliklerim
için düz yazıdan özür dilerim

.

NOT:
Evet, aslında benim kullandığım sistemde
cümleye, kelimeye hatta harfe de ihtiyaç yok…

http://groups.yahoo.com/group/BAKARA/
http://groups.yahoo.com/group/oku-ikra/
http://groups.yahoo.com/group/yontem-bilim/
http://groups.yahoo.com/group/insanbilim/

www.yontembilim.com
www.insan-bilim.com
www.osmanziya.com
www.mustafabugucam.com.tr



http://sites.google.com/site/yontembilim/
http://sites.google.com/site/insanilim

IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide
Türkçe Çeviri : Nuri Cengiz
Tasarım & Düzenleme : BeyazSeytan
WebWizTurk