Anasayfa | Işımalar | Osman Ziya | İfade -i Meram | Yöntem Bilim | İnsan Bilim | Din-Fen | BTÖ | Yazılar | E-Posta | |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dünya | |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Yazar | Mesaj |
osmanziya
Kıdemli Üye ![]() Kayıt Tarihi: 12-Temmuz-2010 Gönderilenler: 4091 ![]() Hak Puan : 5 Kidem : 6 OrtalamaHak : % 50 Irtibar :2 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 02-Ağustos-2017 Saat 06:07 |
20170802_060706_HAREKET.rar3
KAİNAT’ı tabiat ve tarih olarak ikiye ayırırsan tabiata sekene ve tarihe "HAREKE" değeri verirsin.. eğer materyalist isen tabiata madde ve tarihe kuvvet dersin.. eğer bilim adım isen tabiata yapı ve tarihe işlev dersin.. eğer din adamı isen tabiata esma ve tarihe hüsna dersin.. amma eğer bana sorarsan; bir de bunun İNSAN tarafı var derim.. VARLIK tabiat ve tarih olarak değil insan ve kainat olarak ikiye ayrılır.. demin kainatı ayırdığın gibi insanı da ayırmaya kalkarsan ona da akıl ve kalb değeri verirsin.. insanın tabiatı akıl tarihi kalbdir.. akıl sakindir, kalb ise hareketli.. akıl mana ise kalb gayedir.. akıl nedeni arar ise kalb niçini arar.. ve böylece artık normal zihnin araçları olan dil ve düşünce ile KONTROL ve KOORDİNE edemeyeceğin.. en az on altı tane sözcük (kavram + terim) çıkar.. biz bunlardan sadece hareke üzerine sayısız kablo, kırka yakın tablo ve üç tane hablo yaptık.. versiyon sırasıyla incelerseniz.. HAKEKET probleminin ve devinim sorununun YBA ile yaptığım örümünü ve çözümünü görürsünüz. Düzenleyen osmanziya - 02-Ağustos-2017 Saat 06:40 |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
||
Forum Atla |
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |